Gorki Žuvela donirao je 2007. Galeriji umjetnina vrijednu zbirku od 85 plakata koje je mahom sam oblikovao. U donaciju su uključeni i plakati izložbi na kojima je Žuvela sudjelovao, a koje su oblikovali njegove kolege: Ivan Picelj, Boris Bućan i Mladen Galić, kao i poznati plakat poljskog sindikata Solidarnost.
Gorki Žuvela pripada generaciji umjetnika okupljenih oko zagrebačke Galerije Studentskog centra (Martinis, Iveković, Trbuljak, Bućan, Arsovski…) koja je afirmirala konceptualni pristup umjetnosti i bila nositelj radikalnih inovativnih umjetničkih postupaka i praksi tijekom 70-ih godina prošlog stoljeća. Mnogi će se od njih, propitujući prirodu i smisao umjetnosti, odnosno šireći njeno polje djelovanja i uključujući nove medije u umjetničku praksu, iznimno uspješno okušati i u grafičkom dizajnu. Plakat, kao najvidljiviji dizajnerski produkt, bio je zanimljiv autorima koji su napuštali sigurnost galerijskih prostora i svoje radove (urbane intervencije) koncipirali i realizirali na javnim mjestima. Drugim riječima, plakat kao „ulična slika“ bio je idealan medij za umjetnike kritički nastrojene prema vlastitom društvenom i kulturnom okruženju i nepoticajnoj rutini umjetničkog života. Oni napuštaju neutralni modernistički jezik u korist osebujnog individualizma gdje često provokativnu ideju nastoje što efektnije i neuobičajenije vizualno posredovati. Većinom je riječ o plakatima koji podrazumijevaju aktivnog i znatiželjnog promatrača, koji se ne zadovoljavaju pukom obavijesti i oblikovnom korektnošću. I Žuvelina dizajnerska karijera započela je u tom razdoblju. Rad mu je uglavnom vezan uz kulturnu scenu. Ponajviše je surađivao sa splitskim Hrvatskim narodnim kazalištem i galerijskim institucijama, oblikujući plakate za predstave, izložbe i kulturne manifestacije. U rješavanju zadataka u početku prepoznajemo konceptualni „generacijski rukopis“, pri čemu podjednako poseže za ilustracijom, uglavnom fotografijom, kao i isključivo tekstualnim rješenjima inventivne tipografije. O Žuvelinom razumijevanju dizajna kao kritičke društvene prakse govori podatak da je inicirao objavljivanje knjige Victora Papaneka Dizajn za stvarni svijet (1973.).

Gorki Žuvela (1946.) diplomirao je slikarstvo na Akademiji likovnih umjetnosti u Zagrebu 1970. u klasi prof. Miljenka Stančića. Od 1976. predaje u Školi likovnih umjetnosti u Splitu. Od 1995. predaje na Studiju likovne kulture Sveučilišta u Splitu, a od 1997. na Umjetničkoj akademiji u Splitu.

Izložba je otvorena do 7. svibnja 2017.

Izložba je realizirana zahvaljujući sredstvima Ministarstva kulture RH i Službe za kulturu, umjetnost i staru gradsku jezgru.