Istraživanje tema identiteta, prostora, teritorija i migracija u fokusu je rada Tine Gverović koja se svojim dugogodišnjim umjetničkim djelovanjem na nacionalnoj i međunarodnoj umjetničkoj sceni ističe svojim pomno promišljenim projektima. Vrlo osobnom poetičnom vizijom se u potpunosti odmiče od ilustrativne dokumentarnosti, što njezin rad izdvaja od brojnih tematski srodnih umjetničkih praksi i čini specifičan autorski pristup kojim progovara o kompleksnosti suvremenog identiteta uvjetovanog geopolitičkim i kulturnim okruženjem. Kroz slojevite instalacije, asamblaže, crteže i video radove umjetnica prožima osobnu i društvenu memoriju, realne i imaginarne narative u kojima ipak ostavlja mogućnost odmaka, svojevrsnog oslobođenja od takvih determiniranosti. O korištenju tijela, odnosno ljudske figure kao simboličnog prikaza navedenih odnosa, umjetnica navodi: «Govorimo li o tijelima na koja vanjske sile, političke ili one fizičke, nemaju utjecaja? Ili govorimo o tijelima koja padaju kroz procjepe društvenih ili političkih struktura? Može li tijelo istovremeno postojati u obje te pozicije? Mogli bi razmišljati o tijelima koja su dio ili su podložna drevnim ritmovima i silama prirode, presavijena u valovima, strujama itd; tijelima koja, a ovo bi mogao biti privid, postoje izvan svakodnevnog žrvnja politike kakvu poznajemo?».

Izložba Beskonačna ponavljanja je prvo samostalno predstavljanje Tine Gverović splitskoj publici, a rezultat je nagrade Galerije umjetnina na prošlom 54. Zagrebačkom salonu vizualnih umjetnosti.

Tina Gverović radi u mediju instalacije, crteža, slike, zvuka, teksta i videa. Njezin rad - često u formi dezorijentirajućih instalacija – istražuje ekonomiju i povijest materijala. Jedna od ključnih tema u njezinu radu jest pitanje potencijala političke vizije i reinvencije. Diplomirala je slikarstvo na Akademiji likovnih umjetnosti u Zagrebu 1997., nakon čega je završila poslijediplomski studij na Jan van Eyck Akademiji u Maastrichtu i doktorirala na sveučilištu Middlesex u Londonu. Njezin rad nedavno je prikazan na Folkestone Trijenalu, u kulturnom centru Corner, Washington DC,SAD, WKV-u Stuttgart, Muzeju za umjetnost i obrt u Hamburgu, na izložbi Trigon – Post Environment u Künstlerhaus – Halle für Kunst & Medien u Grazu, Bijenalu Suzhou Documents, u muzeju Tate Modern, na Bijenalu u Busanu, a 2017. godine je uz Marka Tadića bila predstavnica Hrvatske na 57. Venecijanskom bijenalu. Njezin rad u javnom prostoru, u suradnji s Benom Cainom, nedavno je postavljen u kampusu Sveučilišta u Readingu. Voditeljica je odjela za skulpturu na Camberwell College of Arts, a predavala je na Slade School of Arts, Dutch Art Institute Roaming Academy, te na WHW Akademiji u Zagrebu.