Postav: Goran Trbuljak, Božo Majstorović
„Prije desetak godina Goran Trbuljak je u jednom novinskom razgovoru komentirao svoju radikalnu poziciju s kraja šezdesetih i tijekom sedamdesetih godina prošlog stoljeća. ' U toj radikalnost', kaže pionir i klasik hrvatske konceptualne umjetnosti, 'dovodiš se do kraja'. Na jednoj izložbi, nakon jednog plakata, nakon izjave koja je bila na tom plakatu jedan mi je kolega donio konop koji je prebacio preko grede i rekao mi: Ti se još samo možeš objesiti, jer nakon ovoga ti više nemaš što raditi. S vremenom sam uvidio da sam si zapravo odsjekao perspektivu zato što sam želio biti dosljedan samom sebi…
… Ako Trbuljakovu umjetničku mladost gledamo iz perspektive beskompromisnih odgovora, onda je on zaista svojim stavovima odsijecao sebi perspektivu. No, ako je gledamo s aspekta postavljenih pitanja, onda ćemo u tom razdoblju prepoznati sve tematske i ine preokupacije karakteristične za njegov cjelokupni opus. Pogotovo što će s vremenom sve više uspostavljati dijalog s osobnom umjetničkom baštinom, Izložba prepoznatljivog, duhovitog i (samo)ironijskog naziva Piturski i ostali radovi u Galeriji umjetnina nema retrospektivni pretenzija. Cilj nam je ukazati na kontinuitet određenih tema i ideja. Kako je za Trbuljaka umjetnost mentalna disciplina, jezički strukturirana, kontinuitet umjetničke prakse prepoznaje se prvenstveno na konceptualnoj razini. Stoga su se slikarski (piturski) radovi, nastali u vremenskom rasponu od dvadesetak godina, nametnuli kao optimalni izbor…“
Božo Majstorović, iz kataloga izložbe
Goran Trbuljak (Varaždin, 1948). Završio školu primijenjenih umjetnosti, odjel fotografije. Na Akademiji likovnih umjetnosti u Zagrebu diplomirao 1972. 1973 – 1974. studirao slikarstvo na École des beaux-arts u Parizu. 1979. boravio je u New Yorku. 1980. završio je fotografsko snimanje na Akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu, gdje je danas redovni profesor. Likovno je djelovanje započeo krajem 1960-ih godina kao konceptualni umjetnik. U tom je razdoblju surađivao s Bracom Dimitrijevićem. Tijekom 1969. izvodi niz uličnih umjetničkih akcija. Serijom Radovi u tijeku povezao je svoje srodne projekte u različitim medijima, fotografske, video radove i u 1990-im animirani film.