Opis instrukcija:
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
HREINN FRIDFINNSSON : Madež (2004.)
Postavite ''madež'' odgovarajuće veličine na dostupnom ili odabranom zidu. Veličina ovog ''znaka ljepote'' određuje se prema veličini zida. Odnos madeža i površine zida trebao bi biti sličan odnosu madeža i ljudskog lica na kojem se nalazi.
Madež, po mogućnosti savršen krug, treba biti crne ili tamne boje, a u slučaju tamnog zida svijetle ili svjetlije boje od boje zida.
Kao i madež na licu, madež na zidu naglašava svoju okolinu.
U vremenu tijekom kojeg će madež biti apliciran na zid, odgovarajuća kozmetička oznaka treba biti primijenjena i na licu (licima) osobe (osoba) koja je odgovorna za stavljanje madeža na zid. Velika pažnja treba biti posvećena izboru ljepila koje se koristi na licu i zidu.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
ADRIAN PIPER : Soba za pjevušenje (2012.)
Da biste ušli u prostoriju, morate pjevušiti pjesmu.
Bilo koja melodija je prihvatljiva.
Počnite pjevušiti dok se približavate stražaru.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
O autorima:
Hreinn Fridfinnsson (1943., Dölumu, Island) jedan je od pionira islandske konceptualne umjetnosti. Njegovi radovi jednostavnog sklopa najčešće su izrađeni od pronađenih predmeta, a često ih opisuju kao lirske i poetične. Fridfinnsson se u svom radu bavi istraživanjem svakodnevnog ljudskog iskustva, a transcendencija svakodnevnih materijala produkcije kod gledatelja izaziva snažne emocije. Fridfinnson je 1960. godine diplomirao na Islandskom fakultetu za umjetnost i obrt u Reykjaviku, a 1965. godine u Reykjaviku bio je jedan od suosnivača Galeríje SÚM. Samostalno je izlagao u prestižnim institucijama poput Malmo Konsthall, Reykjavik Art Museum, Serpentine Gallery, Domaine de Kerguehennec, Centre d'Art contemporain i Kyoto Art Center-u; te sudjelovao na brojnim skupnim izložbama poput 8. Biennale de Paris, Musée d'Art Moderne de la Ville de Paris, Francuska; Pushing Reality, Grundemark Nilsson Gallery, Berlin; Solides Fragiles, Mudam Luxembourg, Works on Paper, i8 Gallery, Reykjavik, Be Nice To Me, Galerie Nordenhake, Berlin, Icelandic Art, Quint Contemporary Art, San Diego, USA. Njegove stalne instalacije izvedene su za Domaine de Kerguéhennec, Sculpture Park, Francuska, Isafjordur Collage i Reykjavik Energy, Island, Artscape Nordland, Hattfjelldal, Norveška i Amsterdam City Hall, Nizozemska.
Adrian Margaret Smith Piper (1948., New Yorku, SAD) američka je konceptualna umjetnica i filozofkinja. Njezin rad se referira na ostracizam, različitosti, rasnu "prolaznost" i rasizam. Pohađala je Školu likovnih umjetnosti na City College of New York i Harvard University, gdje je 1981. godine doktorirala. Piper je dobitnica stipendije za vizualne umjetnosti od Nacionalne zaklade za umjetnost u 1979. i 1982. godine, te Guggenheim Fellowship 1989. godine. 1987. godine postala je prva žena afro-američkog podrijetla koja je kao profesor filozofije u Sjedinjenim Američkim Državama dobila titulu profesora emeritusa. 2012. godine dobila je Artist Award za posebni doprinos umjetnosti College Art Association-a. 2015. godine dobija i Zlatnog lava za najboljeg umjetnika 2015. Venecijanskog bijenala za sudjelovanje u Okwui Enwezor središnjoj izložbi Sve budućnosti svijeta.
U izvođenju instrukcija sudjelovati će studenti Akademije likovnih umjetnosti pod vodstvom Viktora Popovića, učenici Škole likovnih umjetnosti u Splitu pod vodstvom Neli Ružić te Petra Mandac koordinatorica do it projekta za Galeriju umjetnina.
Foto dokumentacija: Darko Škrobonja