...Rojini temeljni umjetnički nazori započeti su u domaćoj sredini njegovog duhovnog formiranja, kako bi se potom dalje razvili u New Yorku i Los Angelesu, gdje nastaju njegov znameniti plakat za film M.A.S.H. i sve naredne slikarske serije. Ipak, on nikada nije postao, jer to zapravo nikada nije ni mogao biti, pravi američki umjetnik. Ostao je u suštini po naravi svoje kulture europskim umjetnikom, zacijelo prije svega zato jer je u svoje slikarsko djelo, poglavito ono iz posljednjih godina, unio i upisao vlastitu, moglo bi se reći tragičnu egzistencijalnu sudbinu....
...Kao umjetnik Roje se formirao i sazrijevao u okruženju neprekidnih promjena jezika, tema i samog temeljnog smisla umjetnosti, u krajnje neizvjesnim životnim uvjetima u kojima se morao pronaći i potvrditi unatoč dramatičnim okolnim društvenim previranjima i političkim prilikama. Spoznao je da nadići stanje pojedinačnog nespokojstva moguće je prije svega odanošću poriva i pozivu umjetnika...
...Svojim zasebnim pojedinačnim primjerom Arsen Roje se priključuje brojnim umjetnicima prethodnih naraštaja sa naših kulturnih prostora koji su u jednom trenutku napustili sredine svojih početaka i odlazili u „veliki svijet“ u potrazi za usavršavanjem, razvitkom, također i za priznanjem koje nisu uvijek stjecali u mjestima iz kojih su se zadugo ili zauvijek udaljili. Roje je u uvjetima američkog umjetničkog sustava izgradio i afirmirao svoje slikarsko djelo, no da li je to bilo ono o čemu je sanjao kad je odlazio iz Splita ostaje njegova intimna osobna tajna. Opravdao je pred sobom odlazak iz zavičaja kao što je jednako opravdan povratak u zavičaj njegovog umjetničkog opusa zaslugom njegovih najbližih i nastojanjem sviju koji su uložili napore da do ostvarenja ovih nakana dođe. Ovom izložbom u Rojinom rodnom gradu potvrđuje se jedno nepisano pravilo prethodno provjereno u više različitih slučajeva: umjetnik odlazi i svojim djelom vraća se mjestu polaska, na kraju puta u tom mjestu uspomena na njegovu umjetničku ostavštinu trajati će najduže i sa najvišom mjerom uvažavanja.
(iz predgovora Ješe Denegrija)
Arsen Roje (Split, 1937. - Los Angeles, 2007.). kratko je pohađao Akademiju likovnih umjetnosti u Zagrebu prije nego se preselio u Pariz 1966, potom 1968. godine u New York, da bi se 1971. godine konačno nastanio u Los Angelesu gdje je živio do svoje smrti 2007. godine. Izlagao je na skupnim i samostalnim izložbama diljem SAD-a, a predstavljale su ga galerija Ivana Karpa O.K. Harris u New Yorku i Perez Projects u Los Angelesu. prestižnu nagradu Motion Picture Advertising Award osvojio je dva puta, i to za plakat filma Roberta Altmana M.A.S.H. 1970. godine, te film Casanova Federica Fellinija 1977.
Izložba je otvorena do 28.7.2019.