Autor koncepta i voditelj projekta: Božo Majstorović. Koordinator/ice projekta: Maja Majić (OŠ Brda); Ante Blažević, Katarina Kokan (OŠ Kamen-Šine); Lina Aljinović, Nataša Bašica (OŠ Marjan); Aleksandra Radunić (OŠ Josip Pupačić)

U subotu 3. svibnja u 12 sati otvara se najveselija i najšarenija izložba na kojoj svoje radove izlažu učenice i učenici splitskih osnovnih škola Brda, Kamen-Šine i Marjan, te omiške Josip Pupačić. Jedinstvenu priliku da pokažu svoj talent u umjetničkom muzeju prihvatili su s istim poletom, stvaralačkom zaigranošću i maštovitošću kao i njihovi vršnjaci iz škola Kman-Kocunar, Lokve-Gripe, Lučac, Bol, Manuš, Skalice, Spinut i Trstenik koji su prethodne dvije godine sudjelovali u obrazovnom i izložbenom programu Moja prva izložba.
Moja prva izložba suradnički je projekt Galerije umjetnina i splitskih osnovnih škola. Osmišljen je s namjerom da se djeci koja su kroz vannastavne aktivnosti u likovnim grupama i školskim zadrugama pokazala interes za likovnu umjetnost ponudi zanimljiv sadržaj i dodatni poticaj za rad. Program uključuje posjet muzeju i vodstvo kroz stalni postav, nakon čega sami biraju motiv rada koji realiziraju pod mentorstvom svojih nastavnika u školi. Zadnji je korak povratak u Galeriju umjetnina s vlastitim radovima, koje izlažu na skupnoj izložbi početkom svibnja prigodom Dana grada Splita i blagdana sv. Dujma. Naravno, na veselo raspoloženje dodatno utječe skori kraj školske godine. Uz izložbu se tiska katalog s reprodukcijama svih radova, čime se zaokružuje cjelokupan proces - od ideje do njezine realizacije i prezentacije.
Tri godine provođenja programa Moja prva izložba pružaju mogućnost za procjenu njegove uspješnosti. Dvanaest škola i skoro sto pedeset učenica i učenika koji su u njemu sudjelovali nesumnjivo ide u prilog dobroj ocjeni. Da muzej nije nikakav bauk i da svojim sadržajem za djecu može biti itekako poticajan, vidi se i po činjenici da je većina inspiraciju za svoje radove pronašla u umjetničkim djelima koja su vidjela upravo u Galeriji umjetnina. Raznolikost djela koja su im poslužila kao poticaj, načini kako su ih interpretirali i širok raspon likovnih tehnika i disciplina u kojima su se okušali govore nam o pametnim, znatiželjnim i kreativnim mladim osobama, ali i o radu njihovih nastavnica i nastavnika koji u skučenim uvjetima uspijevaju tu nadarenost prepoznati i razvijati